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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#16 von Eversor , 19.04.2010 19:33

Ein zweischweifiger Komet gehört zu Sigmar und somit zu WFB, ebenso der Kriegshammer. Mir gefällt die Kombination optisch jedoch gar nicht. Ich hoffe nur, dass das nicht als Vorzeichen für die Regeln zu sehen ist.

Na ja, Cover hin oder her, holen werde ich es mir.

 
Eversor
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#17 von Eversor , 20.04.2010 16:14

Auf der spanischen GW-Seite und bei Warseer ist zu lesen, dass man mit Erscheinen der neuen Edition alle ABs kostenlos in aktualisierter Form herunterladen kann. Dies könnte sich jedoch auf die Länder beziehen, in denen bisher mit cm misst (v.a. Spanien).
Außerdem gibt es eine Videovorschau.

Von Warseer gibt es außerdem neue Gerüchte zu den Khemri. Ich poste sie mal in der Übersetzung der GWFW:

Zitat
Neue Regeln:

Skelett-Einheiten können in 12'' um den General marschieren, in 6'' um einen Gruftprinzen.

Untote Konstrukte können in 12'' um Hohepriester marschieren, in 6'' um Priester

Gruftprinz kann die Bewegungsanrufung nicht mehr verwenden.

Dann meint er, dass die Bewegungsphase wahrscheinlich nicht mehr so von Magie abhängig sein wird und mehr Magie in anderen Bereichen genutzt werden kann. Die Funktionsweise der Khemrimagie soll sich nicht grundlegend ändern.

Der "Fluch" soll bei Gruftprinzen weniger stark sein.

Außerdem soll es eine neue große Kreatur namens "Roc" als Reittier geben.

Gerüchte über einen kämpfenden Zauberer, soll besondere gebundene Sprüche sprechen können (er meint, dass das wie beim Imperium funktionieren würde,weiß nicht was er damit meint, ich kenn mich mit dem Imperium nicht so gut aus)

Kerneinheiten:

Skelette sollen 6 Punkte kosten mit Handwaffe, Schild und leichter Rüstung inklusive und können zusätzlich mit "Khepesh" oder Speer ausgerüstet werden.

"Khepesh" bewirkt, dass sich der Handwaffe-Schild-Bonus auf +2 auf den RW auswirkt(d.h. Skelett können dann im NK 3+ RW erreichen)

volles Kommando kostet nur 15 Punkte

Vermutung, dass GW größere Skelettblöcke etablieren will

Schützen:
Schützen sollen 0-20 Modelle pro Einheit werden, 7 Punkte kosten, und für zusätzliche Punkte vergiftete Pfeile bekommen. Außerdem Sonderregel "war memories"(er weist weiter unten darauf hin, dass das bedeuten würde, dass die Einheit stehen und schießen darf)

Leichte Kavallerie:
kostet 12 Punkte pro Modell und hat "war memories"

darf fliehen und sammeln sich im nächsten Zug automatisch

keine Änderungen bei Streitwagen

Grabwächter:
können entweder ZHW oder Handwaffe/"Khepesh" und Schild erhalten, evtl. Bonus wenn sich ein Gruftkönig in der Einheit befindet

"Maidens of the Gods"
2 Attacken, Gift, Regeneration, 5+ ReW, 2 Handwaffen, Stärke 3, Widerstand 4

Ushabti:
4+ RW, 5+ ReW, er meint, dass er es gut finden würde wenn Ushabtis W5 haben würden, was sie aber anscheinend nicht haben.

Gruftskorpion:
keine 5 Lebenspunkte, können immer marschieren, da ein Priester im Skorpion steckt

"Sand Stalkers":
Kundschafter, vergiftete Handwaffen und Bögen, 4+ Schutzwurf gegen Beschuss, "war memories"

Selten:
Skelettriese:
geringere Punktkosten, 2+RW(1+ mit Schild), kann 2 Handwaffen oder Bogen erhalten, Punktkosten ca. 200 Punkte.

Lade der verdammten Seelen:
3 Fähigkeiten:

1.alte Beschussfähigkeit
2."Soul Well", einen Punkt in Sichtlinie aussuchen der dann bis zum nächsten Zug der Gruftkönige Entsetzen verursacht
3."Malediction of the Eternal", eine Einheit des Gegners kann in der nächsten Schussphase nicht schießen, bei verpatztem MW-Test darf es sich zusätzlich nicht bewegen.

"Obelisk of Light":
3 Fähigkeiten(wahrscheinlich eine Auswahl pro Runde wie bei MdG, Blutkessel, etc...)

1."Ward of the Gods", eine Einheit erhält 5+ ReW
2."Radiance of the Heavens", eine Einheit erhält eine zusätzliche magische Flammenattacke
3."Light of the Sky", gegnerische Einheiten müssen einen MW-Test bestehen, oder können nicht auf eine Einheit schießen.

gibt dem Priester der den Obelisk verwendet +1 auf die Anrufung

"Sphinx":
kann fliegen, magische Atemattacke, 4 LP, S5, 5+ ReW, Magieresistenz(2), Einheiten die die Sphinx angreifen wollen müssen MW-Test bestehen sonst können sie nicht angreifen



Und noch ein paar weitere Gerüchte, diesmal ohne Übersetzung:

Zitat
Stuff i've heard for the new tomb kings book:

Tomb king/prince: s5. new mounts - a giant carrion called a rock, a royal chariot (heavy chariot with bells), and a construct (skelebeast style thing). special curses available.
Liche priest: new incantation rules. lesser priests can be taken in units. rip-style stuff.
Icon bearer: a tomb guard hero, with a bsb that gives -1 to crumble within 12". gets a special incantation from his banner.
Shawabti: construct hero. counts as lesser priest.

Skeleton warriors: come with bows. may have spears and shields for +1. light armour option. cheaper.
Skeleton cavalry: come with bows, may swap to spears. fast cav, cheaper.
Skeleton light chariots: core now.
Tomb swarms: 3w, 3a undead swarms. 25pts, m5. can be given 10" flight and/or poison.
Tomb guard: cheaper.

Tomb scorpion: new construct rules. new killing blow/poison rules. can be upgraded to count as a lesser priest.
Ushabti: new construct rules. s5 with halberds, and other equipment/command options. cheaper.
Carrion: cheaper. a big one called a rock.
Heavy cavalry: same as core cav, with +1ws, light armour, shield, and spear. may swap shield and spear for flail. cheaper.
Heavy chariot: proper chariot.
Desert stalkers: skellies with two handweapons or bows, and poison. may scout or upgrade to icfb. robes.
Godblooded: new elite (better than tg). greatweapons. bonuses based on chosen god - sun god acts like mark of nurgle. animal death masks.

Bone giant: new construct rules. +1ws. equipment options. cheaper. may count as a banner.
Catapult: multiple ammunition types - burning skull, screaming skull, swarming skull, weeping skull.
Casket: different "modes". boosts priest's incantations.
The embalmed: mummies. no crumble. t5, regen, 2w.
Tomb sphynx: desert spirit/construct. moves as ethereal. better stats than scorpion. may icfb when on the field. base-contact template sandstorm.



Zitat
Tomb kings will not be out before 8th edition.

There will be a bit of fluff on 'modern' araby. undeath cults!
Mention of more 'tomb kings' around the world, old empire, badlands, lustria, cathay, etc.
Some truly nasty magic items and curses are proposed.

Special characters:
Settra the imperishable - king on royal chariot. powerhouse lord.
Golden ushabti guardian
High liche priest entombed in bone giant
Liche with biblical incantations
Female mummy with snake abilities
Desert spirit uberstalker
Old follower of nagash
Sacred icon bearer mummy
Bretonnian (!) knight
King on mummified lizard



Viel Spaß beim durchackern!

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#18 von Eversor , 06.05.2010 14:51

Zur 8. Edi gibt es eine neue Zusammenfassung von Warseer, die immerhin ein paar Neuigkeiten enthält:

Zitat
More reliable rumours

* Army construction is moving back to percentages.
* Strength in Depth/ Stepping up (models may fight in 2 ranks)
* Crush attack for larger creatures
* 40mm models moving to 3 model-wide ranks.
* Multiple objective driven scenarios in the rulebook
* All non-english rulebooks are moving to inches.
* Power dice aren’t generated by the number of spellcasters. The pool is decided by 2D6. Magic users add their magic level to the score rolled. All Wizards have a chance to generate more power dice.
* All missile units fire in two ranks (not just High Elves). Missile units will not gain a rank when shooting from hills.
* Autobreaking from fear or terror is gone.
* Combats are strictly decided in initiative order.

Warhammer 8th Ed Rulebook to be released July 10th
528+ pages. Full colour
Possibly going to get the pdf erratas for all armies on July 6th
Introduction games for Warhammer 8th edition starting around May 22nd (only one scenario apparently)
Copies for Staff available early May
The book is up for advance order from a swedish store. £45.

There will be a "General's" Edition as well as a "Gunner's" Edition: Both are the basic rulebook along with multiple different gimmicks, as golden templates, dice, angulometer, combat-resolution-calculator, markers and more. "General's Edition" is supported with a white linen bag with two silver coins attached to it, so if you fall in battle, they may put them on your eyes...


Other rumours (and description of above)

These are all listed in no particular order.

ARMY SELECTION

* Army construction is moving back to percentages.

All from Avian (confirmed):
25% max characters (includes mounts)
25% min core
50% max special
25% max rare

Just so I am clear on this, as there has been some misunderstanding, you can have a lord level character leading a small army if you want to (within the points), you don't have to take a hero as you do currently.
* Allied forces will not get a % allocation. However, rules for using allied forced (i.e. an updated allied forces chart) are in the rulebook.
* Categories for core/special/rare are remaining.
* There *may* be something to prevent spamming...
* There will be a system wide errata to clear up issues for each army.


MOVEMENT

Standard Movement

* Measure the distance for the furthest moving model, and perform whatever manoeuvres you wish within that lax limitation (i.e. they all move like fast cav currently do, minus the reform).

* (edit: It seems I am very close with this, the champion one is only by process of deduction. Still awaiting further confirmation on all this)

Standard Bearer = Re-roll one of the charging dice
Musician = +1" Charge bonus
Champion = One free reform

(edit: As it has caused some confusion, these are all only additions to what all the command models currently do)

Charging.

* An added 'bonus' of getting an 'extra' +D6 or +D3 inches of movement to your Movement range (presumably the D6 or D3 decided by the category of warrior; infantry/cavalry/ogre sized).
o Edit; rumoured to be:

M1-M6 (and not flying) = Basic M value + D6
M7+ (and not flying) = Basic M value + 3D6 (choose the 2 highest)
* +1CR for charging. -Avian (confirmed)


Marching.

* As normal


Heavy cavalry - Avian says this is possibly speculation

* - Rumoured to be something like this:
All infantry and cavalry models (i.e. smaller than ogre sized) with a passive non-magical save of 3+ or better cannot march move. I.e. heavy armour and shield would allow you to march, as the +1 HW & shield is only in combat.

Brettonians and Dwarfs will be exempt




MAGIC

NOTE: The magic rumours nobody seems to agree on, so rather than try and find what exactly the truth is I will just put here most of the theories

Edit: I've sorted out the ones that seem more likely, based on the info from anonymous sources:

* Power dice aren’t generated by the number of spellcasters. The amount if dice is decided by 2D6. The active player gets the sum as power dice and the other player the highest throw as dispel dice (throw 3+5, = 8 PD and 5 DD). (not sure if this is 100% correct yet).


Magic users then add their magic level to the score rolled. This could be 1 PD for lvl 1/2 and 2 PD for lvl 3/4).


Every magic user has access to the pool.
* Giving irresistible force a downside (confirmed)

There may be some sort of irresistible force ‘incident’ table, this may be an extension of the miscast table.

Roll of 1 on the chart: This has been confirmed as being even worse than number 4… Which (pure speculation) may involve every model in the unit taking a hit, this was something I actually heard a while back, but it could be worse than this.

Roll of 4: The wizard is sucked into the warp and the large template is centred over him. S10 hits for something (could be the centre model, meaning S5 for the rest?).
* Most spells generally have a basic and an up-powered version (confirmed) - Avian


* Lore of Fire Some spells will scale up. One Example is Fireball; which sounds like it could be D6 S4, or 2D6 S5, or 3D6 S6 hits.
Lore of Metal
* One spell from the Lore of Metal: Swap the enemies armour save for their toughness, e.g. 1+ save and toughness 3 becomes toughness 1 and 3+ save.
Lore of Shadows
* One spell you can switch the position of two characters that are 'within 18"' (not sure if they have to be within 18" of each other, or just to the caster).
* Double 6 = a miscast (confirmed)
* Making miscasts much more devastating.
* Something rumoured is carrying over power dice, but holding too many could lead to a ‘magic backlash’. Wizard will recieve wounds or hits if he didn't use the excess power-dice (than originally allocated) at end of the turn.
* All the book Lores will have more supportive spells than they have now, and will all be getting a major overhaul. Each lore to get a mega spell.
* Spells can be chosen, not rolled for, but can't be duplicated in the same army with the exception of the first spell of the lore -Avian (confirmed)
* If a wizard fails to reach the casting value, it's a miscast. -Avian (confirmed)
* Everybody can cast with a maximum of 6 dice -Avian (confirmed)


And the other rumours:

*
* Each spell can be cast once per magic phase, regardless of how many casters there are.
* - Avian says this is possibly speculation All Wizards have a chance to generate more power dice. – Avian. This *may* be something like; for every magic user throw D6, on a 6 a further power dice is added. Though someone else has discredited this.
* Dispel scroll only adding dispel dice (+2 dice to the dispel dice pool once per game). (edit - possibly speculation)
* Dispel attempts to be made by specific wizards (presumable your casting level is beneficial for dispelling spells)
* A higher chance of miscast with multiple casters.

SHOOTING

Armour Save Modifiers

* As it happens to be the same rumour; fewer armour save modifiers. - Harry. Avian has said this may or may not be the case


Bows fire in 2 ranks as standard.

* Units armed with bows, short bows and longbows fire in two ranks. Units armed with handguns, crossbows, anything else fire in 1 rank - Avian and someone else, so I'm considering this confirmed now.

* Missile units will not gain a rank when shooting from hills.


War Machines

* Weapons using the flame template or large or small blast templates automatically hit any model in contact rather than cause partial hits. If you are touched, you are hit. -Avian and someone else, so I'm considering this confirmed now



COMBAT

NOTE: Trying to nail down what the facts are here is very hard. Some of this is only my understanding of what has been discussed.

Fighting in 2 ranks

* Infantry models in the second rank can fight, with a maximum of 1A per model (with whatever weapon they have). - Avian/Harry
* Special rules apply as normal.
* Spears +1 rank as normal, but one attack only (fighting in 3 ranks).
* Spearelves may fight with an additional rank as normal (citzen levy).
* This is the same regardless of which side they are attacked on
* Cavalry still only fight in 1 rank.
* This does not apply to Monstrous Infantry, who are rumoured to fight with their normal number of attacks from the second rank.


Stepping up. – Harry/ Avian / other people

* Casualties are strictly removed from the back. [confirmed].


Horde

* 10+ wide units attack with one rank more than normal. There are no other requirements to be a Horde. - Avian


Stubborn

* If you are only engaged to the front and have more ranks than the opponent, you are Stubborn. - Avian/Harry


Unit Strength

* Unit Strength is completely gone, lots of things are altered to compensate for this. -Avian




Rank bonuses

* Unchanged. (edit) GW handout supposedly saying unlimited! (- Avian says this is possibly speculation)


One Save to ruin them all!

* Models will only ever get one save (be it ward, mundane or magical armour). No word yet on whether regeneration is included. From Alessio himself!


Monstrous Creatures

* 40mm models moving to 3 model-wide ranks. Ogre sized models are officially being put into their own size category (finally).


Crush them!

* Additional stomp/crush attacks for big infantry (ogres, trolls, etc) to represent them trampling lesser races underfoot. Bigger bonus for large creatures like giants. These are not impact hits. (edit: these could be overrun hits)


Armour Save Modifiers

* Fewer armour save modifiers - Avian has said this may or may not be the case


Striking in Initiative order

* Combat will always strictly be resolved in initiative order (confirmed).


Chariots

* S7 autokill is gone. - Avian (confirmed)




WEAPONS

Combat Weapons

* Great weapons Always strike last (this overrides any army book rules).


Missile Weapons

* Longbows Same. See shooting above for more rules


PSYCHOLOGY and SPECIAL RULES

Panic

* If a large unit panics, ie. 30 Orcs, they panic all smaller units within 18 inches. But if your general is withing 12 inches you are immune to panic.. Take this with a lot of salt.- Avian says this is possibly speculation(Avian)

Fear and Terror

* Fear / Terror reduces the combat effectiveness of your unit if you fail the test, but give no CR bonus in and of itself. - Avian (confirmed)
* Autobreaking from fear or terror is gone.
* Leadership tests against fear is rumoured to be going
* Fear and Terror incorporate immune to panic (with possibly a change to crumbling for undead).

Killing Blow

* Killing blow only against models in a similar size category or lower (large creature>ogre sized> infantry/cavalry sized)

(edit: apparently this is close, but not quite right). Killing blow is still a roll of 6.

Always Strike First

* Models with great weapons will always strike last, regardless of ASF. There is supposedly a change to the ASF rule to compensate HE a bit, not sure what yet. - Avian has said the ASL trumping ASF is probably right.

MAGIC ITEMS

* Apparently there is an absolutely HUGE list of magic items in the book… Could easily be 50+ (possibly 85). There is a chance you may not be able to duplicate most of them in a list.

OTHER RULEBOOK CONTENTS

* Multiple objective driven scenarios in the rulebook (no kill points). See GW grand tournament and doubles scenarios.
* 15 or so missions in the new rulebook. 9 or 10 of the missions required units to capture objectives (not just core). Units must have banners to capture objectives. Several missions had multiple objectives
* Victory Conditions
Interestingly something I picked up from a post was that ‘victory conditions’ have been referred to in the last 3 books, not victory points.
* A section in the rulebook dealing with specific issues that may arise during battles


Terrain

* Difficult terrain may be merged with very difficult.
* D6+4 compulsory terrain.
* Terrain will not just affect the movement phase so much but will affect fleeing units, like in the War of the Ring game.
* The rulebook includes terrain rules for all the GW products.
* Bonuses and hazards for terrain (such as rolling the dice to see how many people don’t make it out of the wood...). This appears to be D6 for every model, on a 1 a model is lost. This is only the tip of the iceberg…
* Finding a magic item in the woods.
* Something to do with a unit charging out of a cursed forest causing fear. - Avian says this is possibly speculation
* Fighting in woods is -1 CR for ranked infantry and +1 CR for skirmishers. Might be worse for cavalry. - Avian

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#19 von Eversor , 05.06.2010 11:05

Neben dem neuen Grundregelwerk für 60,- € sollen noch weitere Produkte erscheinen:

Technicus-Messwerkzeug - 22,50 €
Fantasy-Schablonenset - 6,50 €
Magie-Referenzkartendeck - 7,75 €
Markerset - 10,50 €
Würfelset - 9,10 €

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#20 von Kriegsschmied , 08.06.2010 11:38

Mit den Schablonen hat GW was richtig tolles gemacht. Mir zumindest gefallen sie.

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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#21 von Eversor , 08.06.2010 13:58

Mir gefällt an den ganzen Neuheiten auf dem Bild nur eines nicht: Der Düsenhammer auf dem Cover. Juli wird ein teurer Monat...

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#22 von Kriegsschmied , 21.06.2010 17:20

Jetzt kann das neue Regelbuch bei GW Vorbestellt werden.

Und falls für einen von euch 60€ für das Regelbuch nicht zuviel sein sollte gibt es ja noch ein limitiertes Regelbuch, für ganze 97,50€!!!!!!!

Dazu gibt es noch neue Schablonen und viele andere tolle (und teure) Sachen:

http://www.games-workshop.com/gws/catalo...rhammerAO-de_DE

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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#23 von Eversor , 23.06.2010 10:20

Von Warseer kommt etwas Neues über den Inhalt der Grundbox:

Zitat
High Elves:

Prince on Griffon
Mage on foot
20 Sea Guard
10 Swordmasters of Hoeth
5 Ellyrian Reavers

About 1100 points in total, assuming full command on all units, a smattering of extra equipment, Lvl 2 Mage but no magic items.

Skaven

Warlord
Warlock
40 Clanrats
20 Slaves
Poisoned Wind Mortar
Warpfire Thrower
2 Rat Ogres with Packmaster
5 Poisoned Wind Globadiers

About 800 points in total, assuming full command on all units, a smattering of extra equipment, Lvl 2 Warlock but no magic items.

Various small pieces of terrain detritus, High Elf themed I think (not quite confirmed).

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#24 von Eversor , 09.07.2010 14:32

Zum morgigen Start der neuen Edition Warhammer Fantasy hat GW heute schon die neuen FAQs für alle Fraktionen hochgeladen. Hier geht's lang!

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#25 von Eversor , 17.07.2010 12:00

Auf dem Brückenkopf sind viele Bilder der Minis aus der kommenden Grundbox zu sehen. Und die meisten FAQs zur neuen Edi sind übrigens inzwischen in der Version 1.1 runterladbar.

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#26 von Eversor , 23.07.2010 14:57

Das erste FAQ zum neuen Regelbuch kann jetzt bei GW heruntergeladen werden.

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#27 von Eversor , 08.09.2010 15:31

Die Hochelfen werden am 2. Oktober neue Plastikboxen erhalten, was ja beim Inhalt der Starterbox kein Wunder ist.

Drachenprinzen von Caledor (23,50€ / 5 Modelle)


Phönixgarde (32,50€ / 10 Modelle)


Weiße Löwen von Chrace (32,50€ / 10 Modelle)


Eine neue Streitmachtbox für 90€ rundet das Ganze ab:

Zitat
Dieses Set beinhaltet 20 Hochelfen-Speerträger (inklusive Champion, Standartenträger und Musiker), 20 Hochelfen-Bogenschützen (inklusive Champion, Standartenträger und Musiker), eine Repetierspeerschleuder der Hochelfen und einen Hochelfen-Streitwagen.



Ende Oktober sollen noch der Elfenprinz der Starterbox zu Fuß und ein Skavenkriegsherr als Metallmodelle erscheinen.



Dazu erscheinen auch die Magiekarten für die Lehre der Weißen Magie (3,90€)

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#28 von TeRRoRbÄr , 08.09.2010 21:18

Naja ganz nett... aber irgendwie sehen die Hochelfen immer grimmiger aus von edi zu edi... und die Drachenprinzen erinnern mich eher an Dunkelelfen. Bestätigt mich nur wieder darin das die Waldelfen die schönste Armee bei WFB ist.

Mfg der Terrorbär

 
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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#29 von Kriegsschmied , 28.09.2010 10:09

Lange mussten wir warten, doch nun ist es endlich soweit. Die Chaoszwerge kommen zurück!!!

Auf Brückenkopf kann man die ersten Bilder sehen. Allein diese Kanone ist für mich ein Grund diese Armee zu spielen.

Da werde ich wohl zuschlagen müssen.

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RE: Neuigkeiten und Gerüchte (08.09.10: Hochelfen)

#30 von Kriegsschmied , 05.04.2011 20:04

Auf Brückenkopf gibt es nun die ersten Bilder für Khemri zu sehen:

http://www.brueckenkopf-online.com/?p=33728

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